احساس شیشه ای
احساس شیشه ای
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان احساس شیشه ای و آدرس apollon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیشب یکی از بدترین شبای من بود که دوست داشتم تو این دنیا نباشم.

 

 

دوست داشتم همون لحظه بمیرم ،اما نمیشه.حتی به سرم زد رگمو بزنم،بازم نمیشه.به سرم زد قرص بخورد، بازم نمیشه.تنها کاری که از دستم بر میومد گریه بود و گریه تا دم دمای صبح گریه کردم.

 

 

برای خودم گریه کردم که چرا از یک سوراخ دوبار گزیده شدم،برای دلبستگی احمقانه ای که داشتم گریه کردم،برای اشکایی که برای طرف مقابلم ریختم و براش ارزشی نداشت گریه کردم،برای سادگی خودم گریه کردم.برای همه چیز گریه کردم.

خداجون

خدای مهربون چرا دنیا اینقد نامرد زیاد داره.

خدا جون مگه یک دخترهمسن من چقد دروغ میتونه تحمل کنه.

با وجودی که میدونستم داره برام نقش بازی میکنه سعی کردم به روش نیارم ولی بازم نشد.

با وجودی که میدونستم به خیلی ها ابراز علاقه کرده بازم گفتم اشکال نداره ذاتش خوبه ولی نشد،نشد که نشد و خیلی راحت طردم کرد.

میدونید چرا ؟

چون میدونستم به کسی که قبلا اظهار علاقه کرده برگشته،به هیچ کدوم چیزی نگفتم.

گفتم خدا بزرگه و جای حق نشسته.

خدا جون بعد از یک سال و 5ماه تازه داشتم اون عشق نفرین شدرو فراموش میکردم که از نو عاشق شدم.

یکی از دوستام راست میگفت محیط چت دنیای دورنگیه،دنیایی که همه فقط دروغ میگن.

خدا جون دنیا را از این آدما پاک کن تا دیگه روح آدمای ساده ای مثل من را زخمی نکنن.

و به من وامثال من فقط صبر بده و تحمل تا بتونیم تحمل کنیم.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, ] [ 18:9 ] [ سارا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

«آپولون»یکی از معروفترین و سرشناس ترین ارباب انواع یونان است.شاید از خدای خدایان گذشته فقط آرس(مریخ) خداوند جنگ و آفرودیته (زهره یا ونوس) الهه عشق از او مشهورتر باشند،به همین جهت از روز اول «آپولون» خداوند هنروذوق و بسیار چیزهای دیگر،قهرمان داستان ها و افسانه های بیشمار قرار گرفت و منبع الهام آثار فراوان ذوق و هنر در دنیای قدیم و جدید شد.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 10524
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



تعبیر خواب آنلاین